Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

Garancia

Garanciális feltételek 

JÓTÁLLÁS
Szolgáltató garanciát vállal minden termékre az átadástól számított 12 hónapig, kivéve, ha a gyártó ennél hosszabb garanciális időt határoz meg. Ilyen esetben a hosszabb garanciális idő az érvényes. A számla egyben jótállási jegyként is szolgál, külön jótállási jegyet nem adunk. 

Szavatossági jog érvényesítésére a Megrendelő a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt jogosult. Ha a Megrendelő az igényét menthető okból nem tudja érvényesíteni, így különösen, ha a hiba a jellegénél vagy a dolog természeténél fogva a fenti határidőn belül nem volt felismerhető, a szavatossági jogok érvényesítésének határideje a teljesítés időpontjától számított három év. 

A szavatossági idő alatt felmerült, szavatosság körébe tartozó hibákat a Szolgáltatónak költségmentesen ki kell javítani, kicserélni vagy újólag szolgáltatnia. Amennyiben ilyen hibák a Megrendelő tudomására jutnak, Megrendelő haladéktalanul köteles a Szolgáltatót írásban értesíteni jótállási, illetve szavatossági igényeiről. 

A szavatosság érvényesítéséhez a Megrendelő köteles bemutatni a Szolgáltatótól kapott számlát. Szavatossági igény esetén a Megrendelő elsődlegesen kijavítást, illetőleg kicserélést követelhet, ezt követően illeti meg az árleszállítás illetve elállás joga. A hiba a felfedezésétől számított 2 hónapon belül jelzett kifogás esetén tekinthető szavatossági időben közöltnek. A közlés késedelméből eredő kárért a Megrendelő felel. Akciós feltételekkel megrendelt termékek esetén a Megrendelő az eredeti feltételek (akciós csökkentett ár) figyelembevételével jogosult a termék kicserélését kérni. 

Szolgáltató nem tartozik szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek, vagy így sérülést okoztak. 

VEGYES RENDELKEZÉSEK
Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el. 

Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti. 

Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához. 

Szolgáltató és Fogyasztó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. 

PANASZKEZELÉS RENDJE
Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Fogyasztónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti. 

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. 

Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja. 

FIGYELEM!
A szállítás során néha előfordulhatnak sérülések. Ilyen esetekben csakis akkor cseréljük térítésmentesen a sérült termékeket, ha a csomag aláírással történt átvételét követően még a futár jelenlétében a vásárló kibontja a csomagot, és a sérülésről jegyzőkönyv készül! Kérjük, hogy fokozottan figyeljenek a csomag futár jelenlétében történő kibontására sérülékeny csomagok (például fénycsövek, terráriumok) esetén. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban a kár megtérítése, vagy a termék cseréje, illetve pótlása. 

A csomagok átvételének helyes sorrendje:

- A csomag utánvét kifizetése a futárnak (amennyiben utánvétes a csomag)
- A csomag átvétele (aláírás)
- A csomag kibontása a futár jelenlétében (semmiképpen ne engedjük távozni, semmilyen indok nem elfogadható)
- Sérülés esetén jegyzőkönyv felvétele és aláírása

Jegyzőkönyv nélkül cégünk nem tudja igazolni a futárszolgálat felelősségét, ezért a sérült termékek újraküldését, vagy a vásárlás értékének részbeni, vagy egészben történő visszafizetését sem tudja vállalni. Ilyen esetben minden felelősség a vásárlóé. Kérjük, bontsák ki a csomagjainkat a futár jelenlétében!